خبرگزاری کار ایران

ذاکر در تذکر شفاهی:

طلبه‎‌های جوان برای نهادینه کردن حجاب و عفاف به کار گرفته شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۶۶۱

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: طلبه‌های جوان برای نهادینه کردن حجاب و عفاف در آموزش و پرورش و پاسگاه‌ها به کار گرفته شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اگر بخواهیم در مقابل جنگ شناختی، ترکیبی و معرفتی دشمنان بایستیم و به مبانی فکری دشمن حمله و به شبهات فرهنگی و دینی پاسخ دهیم و فرهنگ حجاب و عفاف و فلسفه حجاب و ضرورت نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه را جا بیندازیم و بانوان کشور اسلامی را آگاه کنیم، باید به فکر علما، مبلغان و طلبه‌های جوان، چه خواهر و چه برادر باشیم و آنها را در آموزش و پرورش و کلانتری‌ها جذب کنیم، همچنین به فکر هیئات مذهبی ، مساجد و اماکن دینی باشیم، در غیر این صورت چه انتظاری می‌توان داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: چرا باید پتروشیمی ارومیه که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سهام‌دار حقیقی و حقوقی دارد و بزرگترین تولیدکننده کود شیمیایی کشور است و بیش  از ۳۰۰ هزار نفر در آن شاغل هستند، به ورشکستگی برسد.

وی تصریح کرد: چرا بدهی ۵۷۰ میلیارد تومانی آن را نمی‌دهید و از آنها حمایت مالی نمی‌کنید، مگر نمی‌دانید استان آذربایجان غربی قطب کشاورزی است، چرا مردم باید فکر گرانی کود و سم و قلع و قمع خانوارها، تالارها، مغازه‌ها و قطع برق چاه و پرداخت فیش‌هایی که استفاده نکرده بوده‌اند باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز