خبرگزاری کار ایران

حدادی در نطق میان‌دستور:

گزارش خوبی از عملکرد دستگاه‌هایی که در حوزه حجاب و عفاف از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، به گوش نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۲۹

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: فتح سنگر حجاب، آغاز راه برای سایر سنگرهایی است که به عنوان ارکان قدرت ملی و اعتقادی شمرده می‌شود. متاسفانه گزارشات خوبی از عملکرد دستگاه‌های مسئول فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، به گوش نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در نشست علنی امروز(دوشنبه ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک قهرمانان ورزشی دهه هشتادی، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در راستای تحقق مبانی و اصول خود در جهت حمایت جوامع اسلامی و معرفی اسلام ناب، استراتژی تحول منطقه‌ای و بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در گام نخست این استراتژی، احیا و بازگشت به اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی را فراهم و در گام دوم استراتژی مقاومت فعال و شکل‌گیری جبهه گسترده مقاومت اسلامی را در منطقه غرب آسیا و دیگر مناطق را شکل داد که اکنون در سطح بالای آمادگی و بازدارندگی لازم قرار گرفته و دفاع از کیان اسلام و مسلمین به ویژه ملت‌های مظلوم از جمله فلسطین در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جبهه کفر و نظام سلطه با تقویت قدرت بازدارندگی، جلوی توسعه‌طلبی و سلطه آمریکا را در منطقه سد کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان ادامه داد: دولت انقلابی با شعار استقلال، تفکر انقلابی، اقدار، عزت و عظمت، پرچم جمهوری اسلامی را با توکل بر خداوند و در کنار بهترین مردم ایران اسلامی برافراشت. با فعال کردن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی، ارتباط با جهان را تقویت و همکاری با کشورهای همسایه، منطقه، آمریکای لاتین، آفریقا و همچنین عضویت رسمی در پیمان شانگهای در جهت دلارزدایی و حذف سلطه دلار و رونق اقتصادی قدم‌های موثر و مثبتی جهت امید به آینده درخشان نظام مقدس و ایجاد تمدن نوین اسلامی برداشت.

گزارشات خوبی از دستگاه‌های فرهنگی در حوزه حجاب به گوش نمی‌رسد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در بخش دیگر سخنان خود حجاب را رمز آغاز جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی خواند و گفت: فتح سنگر حجاب، آغاز راه برای سایر سنگرهایی است که به عنوان ارکان قدرت ملی و اعتقادی شمرده می‌شود. متاسفانه گزارشات خوبی از عملکرد دستگاه‌های مسئول فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، به گوش نمی‌رسد.

توقف افزایش قیمت‌ها؛ نیازمند اقدام جدی تیم اقتصادی دولت

حدادی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه امروز جامعه، مسئله اقتصادی و معیشت مردم است، اظهار کرد: جناب آقای رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت؛ جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در سال رشد تولید و مهار تورم اقدام جدی و به موقعی می‌طلبد. به داد و فریاد کشاورزان پرتلاش و زحمتکش استان البرز برسید.

وی در تذکر اول خود خطاب به وزیر نیرو گفت: مدیریت آب کشاورزی به درستی انجام نمی‌شود. در بخش تولید دام، زراعت، باغداری، ایجاد گلخانه -که ظرفیت بسیار خوبی در حوزه انتخابی است- از جمله تامین آب مورد نیاز کشاورزان به درستی انجام نمی‌شود. همچنین حدود یک سال است که تسهیلات مورد نیاز سرمایه در گردش برای توسعه و تثبیت کشاورزی در استان البرز تعطیل شده و اقدامی نمی‌شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس ضمن بیان اینکه در زمان برداشت محصول نیاز به برق است و با قطعی مکرر برق، کشاورزان با مشکلات جدی روبه‌رو هستند، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: به داد و فریاد کشاورزان استان البرز برسید، اگر اقدام به موقع انجام نشود، شاید دیگر فایده‌ای نداشته باشد.

حدادی در تذکر به وزیر بهداشت و درمان هم تامین آمبولانس و تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه سی‌تی‌اسکن برای  بیمارستان‌های هشتگرد و نظرآباد، دستور تامین پزشک متخصص برای بیمارستان‌ها، ضرورت احداث بیمارستان شهر مهستان که حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارد، تکمیل پروژه نیمه تمام بیمارستان طالقان را خواستار شد.

وی همچنین در تذکر به وزیر کار، رفاه و تعاون ضمن اشاره به اینکه در احداث بیمارستان تامین اجتماعی که حدود سه سال پیگیری و مطالبه جدی مردم است، هیچ اقدامی نشده است؛ احداث پلی‌کلینیک تامین اجتماعی نظرآباد، اقدام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، بازنشتگان کشوری و لشکری که یکی از اقدامات مهم بازنشستگان است را درخواست کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس تذکر به وزیر نیرو، دستور تسریع در انتقال آب سد طالقان به شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد، تکمیل پروژه ارتقاء تصفیه‌خانه آب شرب مهستان، احداث پروژه فاضلاب شهر نظرآباد و چهارباغ، تکمیل پروژه نیمه‌تمام فاضلاب شهر هشتگرد را خواستار شد و گفت: چرا تاکنون طبق بند ه تبصره هشت قانون بودجه سال ۱۴۰۱، پنج درصد از منابع حاصل فروش آب سد طالقان تا به حال پرداخت نشده است.

حدادی در تذکر پایانی خود به وزیر راه و شهرسازی، تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تعریض جاده سهیلیه و پل راه‌آهن شهر هشتگرد را خواستار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز