خبرگزاری کار ایران

محمودزاده در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور به مردم وعده‌های غیرعملی ندهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲۱۸

نماینده مردم مهاباد در مجلس با انتقاد از عملی نشدن مصوبات دور اول سفرهای استان رئیس جمهور در آستانه سفرهای دور دوم تصریح کرد: رئیس جمهور به مردم وعده‌های غیرعملی ندهد.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای رئیس جمهور عنوان کرد: هدف از سفرهای استانی رئیس جمهور تقویت اعتبارات پروژه‌های در حال اجرا در استان‌ها و شهرستان‌ها است اما متأسفانه دور دوم سفرهای رئیس جمهور شروع شده و دریغ از اجرای مصوبات دور نخست.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است رئیس جمهور پیش از شروع دور دوم سفرها بررسی کند که چند درصد از مصوبات دور اول سفر اجرایی شده است.

وی افزود: آیا وعده‌های غیرعملی اثرات نامطلوبی بر عملکرد دولت ندارد. در حوزه شهرستان مهاباد در سفر نخست قرار بود که ۳۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و ۸۰۰ میلیارد تومان به جاده کریدور اختصاص یابد اما دریغ از یک ریال تخصیص؛ لذا لازم است رئیس جمهور محترم به مردم وعده‌های غیرعملی ندهد.

محمودزاده خطاب به رئیس کل بانک مرکزی نیز گفت: در بودجه ۱۴۰۲ مجلس مصوب کرده که تسهیلات کشاورزان خسارت دیده تمدید شود اما چرا بانک مرکزی این مصوبه قانونی را پس از ۵ ماه به بانک‌های عامل ابلاغ نمی‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر علوم عنوان کرد: چرا به مشکلات پیام نور رسیدگی نمی‌شود، مستندات موجود نشان می‌دهد که پیام نور را وزیر علوم نه، بلکه افراد دیگری از نزدیکان رئیس جمهور اداره می‌کنند. به موقع مستندات تأسف‌بار این موضوع را به مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ ارائه خواهم کرد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: چرا قانون رتبه‌بندی به درستی اجرا نمی‌شود و تعدادی از معلمان به بهانه‌های مختلف رتبه‌بندی نشده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز