خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

محصولات کشاورزان خدابنده در بارندگی اخیر از بین رفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۶۶

نماینده مردم خدابنده در مجلس، گفت: در ظرف ۲۴ ساعت گذشته بارندگی شدیدی در شهرستان خدابنده اتفاق افتاد که قریب به ۱۰ الی ۱۲ روستا در حین برداشت محصول، محصولاتشان از بین رفته است.

به گزارش ایلنا، سید البرز حسینی در جلسه  علنی امروز (شنبه، ۳۱ تیر۱۴۰۲ ) مجلس شورای اسلامی گفت: در ظرف ۲۴ ساعت گذشته بارندگی شدیدی در شهرستان خدابنده اتفاق افتاد که قریب به ۱۰  الی ۱۲ روستا در حین برداشت محصول، محصولاتشان از بین رفته است. همچنین در بخش مرکزی شهرستان خدابنده ۱۲ روستا دچار آسیب جدی شده اند.

نماینده مخدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام جالیزها، محصولات صیفی جات و گندم هایی که در حال برداشت بودند از بین رفته اند و انتظار می رود شما این دو موضوع را تذکر دهید لذا دستگاه های متولی کار ارزیابی این عزیزان را سریعا انجام دهند.

وی بیان کرد: براساس اطلاعات به دست آمده محصولات صیفی جات بیمه نمی شوند و این عزیزان در این حادثه آسیب جدی دیده اند و هرکدام ۷۰۰ الی ۸۰۰میلیون تومان هزینه کرده اند که باید این موضوع پیگیری شود.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینی نماینده مردم خدابنده، گفت: حتما این موضوع را پیگیری می کنیم و شما هم نامه های خود را ثبت کنید تا در ردیف بودجه حوادث غیرمترقبه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز