خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی میان آحاد جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۴۰۲

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب گفت: دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی و ایجاد کینه و اختلاف در بین مذاهب و آحاد جامعه هستند تا جامعه اسلامی را به خود مشغول کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در دیدار با کارکنان ستاد هوانیروز ارتش با بیان این که دشمنان به دنبال تفرقه‍افکنی و ایجاد کینه و اختلاف در بین مذاهب و آحاد جامعه هستند تا جامعه اسلامی را به خود مشغول کنند،گفت: شکل‍گیری انقلاب اسلامی ایران که موجب احیای اسلام ناب و حاکمیت دین در عصر حاضر است، موجب شده تا دشمنان از صدور انقلاب اسلامی به دیگر ملّت‌های جهان هراس داشته باشند و در این راه، از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
وی با اشاره به ضرورت‌های صدور انقلاب اسلامی تصریح کرد: تأکید مجدد بر احکام و آموزه‌های اسلام به عنوان یک شیوه زندگی کامل، موعودگرایی، تمایل به مبارزه با نابرابری‌ها و اعتقاد راسخ به اسلام و حاکمیت دین الهی از مهم‌ترین ضرورت‌های صدور انقلاب اسلامی ایران به تمامی ملّت‌های آزاده دنیا هستند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با در دست گرفتن پرچم حاکمیت اسلام ناب، آماده زمینه‍سازی برای ظهور امام زمان (عج) است، خاطر‍نشان کرد: آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از جمله حاکمیت توحید، عدالت، ظلم‍ستیزی، آگاهی‍بخشی و روشنگری در مسیر زمینه‍سازی ظهور امام زمان (عج) هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز