خبرگزاری کار ایران

عمویی خبر داد:

بررسی فصول امنیتی و دفاعی و سیاست خارجی‌ لایحه برنامه هفتم در کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۸۰۸

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی فصول امنیتی و دفاعی و سیاست خارجی لایحه برنامه هفتم در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور اختصاص داشت و اعضای کمیسیون بر فصول امنیتی و دفاعی و همچنین سیاست خارجی این لایحه تمرکز کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه با مروری بر پیشنهادهای ثبت شده نمایندگان در این فصول، بر تجمیع پیشنهادهای مشابه و ارائه پیشنهادهایی با هدف غنابخشی به برنامه هفتم تاکید شد. نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مرکز پژوهش‌های مجلس هم در این موارد نظرات مشورتی خود را ارائه کردند.

عمویی گفت: همچنین مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و تعدادی دیگر اعضای مرتبط، پیشنهادهای مرحله جاری برای ارائه به کمیسیون تلفیق را منقح کنند.

وی در پایان بیان کرد: در ادامه جلسه، دو مرکز افکارسنجی ایسپا و ملت هم گزارشی از آخرین یافته‌های علمی خود از افکار عمومی در موضوعات مرتبط با فعالیت کمیسیون به نمایندگان ارائه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز