خبرگزاری کار ایران

کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مقامات آلمانی پیگیری دستور کارهای ضدایرانی را کنار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۰۸۱

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی اقدامات افراطی آلمان در قبال ایران در این کمیسیون تاکید کرد: نمایندگان تاکید کردند مقامات آلمانی لازم است پیگیری دستورکارهای ضدایرانی و صهیونیستی در رابطه با ایران را کنار بگذارند.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پیرو اقدامات منفی در کشورهای اروپایی از جمله در آلمان، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه‌ای برای بررسی مواضع و اقدامات افراطی این کشور در قبال جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقامات مرتبط از وزارت امور خارجه گزارشی از آخرین اقدامات و مواضع دولت و شخصیت‌های آلمانی درباره کشورمان ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت آلمان برخلاف سابقه تاریخی روابطش با ایران، در چند ماه گذشته موانع و اقدامات تخریبی علیه روابط دوجانبه صورت داده است، اظهار داشت: هر چند دستگاه دیپلماسی کشور به مواضع طرف آلمانی واکنش لازم را نشان داده اما نمایندگان حاضر در جلسه تاکید کردند که خویشتنداری و رعایت احترام در روابط امری متقابل است و مقامات آلمانی لازم است پیگیری دستورکارهای ضدایرانی و صهیونیستی در رابطه با ایران را کنار بگذارند.

به گفته عمویی، در این جلسه، اعضای کمیسیون امنیت ملی مطالبات و توصیه‌های خود به وزارت امور خارجه در پیشبرد روابط با آلمان را مطرح کردند که در برنامه‌های وزارت امور خارجه لحاظ خواهد شد. همچنین گزارش پیشبرد این اقدامات در نشست‌های آتی وزارت امور خارجه و کمیسیون پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز