خبرگزاری کار ایران

عمویی خبر داد:

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با دبیر جدید شورای امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۱۹۵

سخنگوی‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره جلسه کمیسیون با دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: در این جلسه احمدیان از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز نشستی را با آقای علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار کردند. 

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب احمدیان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند. نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه‌های خود درباره چالش‌ها و اولویت‌های امنیت کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با دبیرخانه تاکید کردند.

عمویی اضافه کرد: در این نشست، احمدیان هم اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانون‌گذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد. احمدیان همچنین از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز