خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

دیدار خداحافظی سفیر ایران با وزیر دفاع و وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۷۰

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در پایان دوران ماموریت خود در ارمنستان، با وزیر دفاع و وزیر کار و امور اجتماعی این کشور دیدار و خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، عباس ظهوری سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، صبح امروز با سورن پاپیکیان، وزیر دفاع جمهوری ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین روند و چشم‌انداز همکاری ارمنستان و ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند و در مورد مسائل امنیتی منطقه تبادل نظر کردند.

در پایان این دیدار، وزیر دفاع ارمنستان از عباس ظهوری برای تحکیم روابط ایران و ارمنستان و افزایش اثربخشی همکاری‌ها در طول مسئولیت ایشان در ارمنستان تشکر کرد و برای ایشان در فعالیت‌های آتی آرزوی موفقیت کرد.

همچنین عباس ظهوری، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ایروان در دیدار خداحافظی با نارک مکرتچیان، وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان گفت‌وگوکرد.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به رشد روزافزون همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در موضوعات اقتصادی، از نقش وزارت کار و امور اجتماعی ارمنستان در توسعه‌ی همکاری‌ها تقدیر و بر تداوم گسترش روابط دو کشور در این زمینه تأکید کرد.

وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان نیز با اشاره به توافق‌های دو کشور در زمینه‌های مرتبط با آموزش و جذب نیروی کار و موضوعات رفاه اجتماعی و بهزیستی، بر اراده دولت ارمنستان برای اجرای مطلوب این توافق‌ها تأکید و ابراز امیدواری کرد که در سال میلادی جاری، تفاهمات اخیر دو کشور به مرحله‌ی اجرایی برسد.

مکرتچیان با تقدیر از تلاش‌های ظهوری در ایروان در گسترش و تعمیق روابط دوجانبه، برای وی آینده کاری موفق و مؤثر آرزو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز