خبرگزاری کار ایران

بررسی همکاری‌های دو جانبه در دیدار سفیر ایران با رئیس پلیس ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶۴۰

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ایروان با رئیس پلیس جمهوری ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار، طرفین درباره همکاری‌های دو کشور در حوزه مقابله با جرایم، تبادل هیات‌های تخصصی بین دو کشور و نیز مسائل مرتبط با اتباع ایران گفت‌وگو کردند.

واهه قازاریان از روابط برقرار شده بین دو کشور از جمله همکاری‌های دوجانبه در حوزه انتظامی  که بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده در سال ۲۰۱۲ بین وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و پلیس جمهوری ارمنستان اجرایی شده و نیز پیگیری مؤثر سفارت و همکاری قابل توجه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رسیدگی به یکی از پرونده‌های مهم جنایی ارمنستان در سال جاری تقدیر کرد.

در این دیدار، رئیس پلیس ارمنستان اعلام کرد که در پلیس ارمنستان، اداره جدیدی ایجاد شده است که وظیفه اصلی آن پیشگیری و افشای موارد قاچاق مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است و قرار است بخش مربوطه این اداره در مغری نیز ایجاد گردد.

عباس ظهوری، سفیر کشورمان در ارمنستان نیز با تقدیر از همکاری دو طرف، بر توسعه روزافزون روابط تاکید کرد.

وی با استقبال از ایجاد یگان تخصصی پلیس در مغری، ایجاد این یگان را سبب ارتقای سطح امنیت در مرز دو کشور دانست و آمادگی طرف ایرانی برای همکاری با جمهوری ارمنستان در این راستا را اعلام کرد.

سفیر ایران همچنین در مورد فعالیت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و تروریسم توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز