خبرگزاری کار ایران

دعوت سفیر ایران از وزیر صنایع ارمنستان برای سفر به تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۲۱

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران در ارمنستان، امروز با وزیر صنایع فناوری‌های پیشرفته جمهوری ارمنستان دیدار و خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار روبرت خاچاتریان از تلاش‌های عباس ظهوری در توسعه روابط دو کشور در دوره مسئولیت ایشان به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان تقدیر و با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای همکاری دو کشور در زمینه فناوری‌های پیشرفته، بر تلاش طرف ارمنستانی برای استفاده از این ظرفیت‌ها به ویژه با افزایش شناخت متقابل از طریق دیدارهای رسمی و شرکت در رویدادهای فناوری تأکید کرد.

عباس ظهوری، سفیر ایران در ارمنستان نیز با اشاره به برخی از آخرین همکاری‌ها در زمینه فناوری، تدوین سند همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت صنایع فناوری‌های پیشرفته ارمنستان را به عنوان گامی مهم در این زمینه برشمرد و با دعوت از وزیر ارمنستانی برای سفر به تهران و امضای سند مذکور، ارتباط طرف ارمنستانی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های خصوصی را برای ارتقای شناخت متقابل و تثبیت همکاری‌های دوجانبه مفید دانست.

سفیر ایران همچنین امکان همکاری دو طرف در زمینه تبادل تجربیات در زمینه دولت الکترونیک، پیاده‌سازی سامانه‌های آنلاین و تبادل دانش فنی را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز