خبرگزاری کار ایران

خزعلی در جمع خبرنگاران:

شناورسازی شروع به کار مادران دارای فرزند کمتر از ۷ سال به‌زودی ابلاغ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۸۱

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از تاکید رئیس جمهور برای تسریع در ابلاغ شناورسازی ساعت شروع به کار مادران دارای فرزند کمتر از ۷ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در حیات دولت با اشاره به تقاضای خود برای اعمال شرایط متناسب و ویژه برای بانوان دارای فرزند خردسال در ایام اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، گفت: آقای رئیس جمهور با جدیت به این مساله توجه داشتند و تاکید داشتند که باید پیگیری شود و فرمودند که مساله بانوان به خصوص بانوانی که فرزند خردسال دارند باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شود. بر همین اساس قرار شد مساله شناور بودن شروع کار بانوان بخشنامه شود و ان‌شاءالله مادرانی که کودک زیر ۷ سال دارند بتوانند از این مزیت برخوردار باشند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این مساله به فوریت و خیلی زود طی روزهای آینده تعیین تکلیف و به صورت بخشنامه ابلاغ شود.

خزعلی در رابطه با ضمانت اجرای این بخشنامه اظهار داشت: ببینید عرض کردم که آقای رئیس جمهور خیلی روی این مساله تاکید داشتند که این موضوع باید سریع‌تر پیگیری شود و بانوانی که فرزند خردسال دارند این شرایط برایشان فراهم شود، چندبار به این موضوع تاکید کردند و آقای لطیفی هم اعلام کردند که این موضوع را طی بخشنامه‌ای ابلاغ می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز