خبرگزاری کار ایران

صحرایی در جمع خبرنگاران:

معلمان این کشور را به اهداف خود خواهند رساند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۱۷۷

وزیر آموزش و پرورش گفت: علاوه بر مسائل جاری، موضوع توجه به هویت اسلامی - ایرانی را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانم. بحث انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب مسیرش آموزش و‌ پرورش و معلمان هستند و معلمان هستند که این کشور را به اهداف خود خواهند رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضامراد صحرایی ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت امام رضا، گفت: از رییس‌جمهور و محلس محترم به خاطر انتخاب و اعتمادشان تشکر می‌کنم. موضوع آموزش و پرورش موضوع مهمی است.

 

وی افزود: اگر جامعه مومن و با نشاط و ایران عزیز و قوی می‌خواهیم، باید به آموزش و پرورش توجه کنیم. مسائل آموزش و پرورش امروز ملی هستند و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه‌جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم. به تعبیر رهبر انقلاب عبور از گردنه‌های پیشرفت و دشوار بدون کمک از آموزش و پرورش ممکن نیست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان به عنوان معماران آینده ایران اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند. خود را نماینده آقای رئیس‌جمهور در جمع معلمان می‌دانم. ان‌شاالله با کمک آنها شأن معلمان را بالاتر خواهیم برد.

صحرایی بیان کرد: از امروز که در این جایگاه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم، علاوه بر مسائل جاری، موضوع توجه به هویت اسلامی - ایرانی را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانم. بحث انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب مسیرش آموزش و‌ پرورش و معلمان هستند و معلمان هستند که این کشور را به اهداف خود خواهند رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز