خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس خبر داد:

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۳۵

معاون حقوقی و امور مجلس از موافقت کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، «قاسم احمدی لاشکی» در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که به بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی «رضامراد صحرایی» وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اختصاص داشت، اظهار کرد: در این نشست سه ساعته، اعضای کمیسیون آموزش پس از استماع سخنان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در جریان سوابق کاری و مدیریتی رضا مراد صحرایی قرار گرفتند و با برنامه‌های صحرایی برای حل مسایل و مشکلات آموزش و پرورش آشنا شدند. 

وی اظهار کرد: در ادامه این نشست، اعضای کمیسیون به طرح مسایل و چالش‌های آموزش و پرورش پرداختند و راه کارهای گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای حل این مشکلات را جویا شدند. 

لاشکی با بیان اینکه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انجام رای گیری؛ با صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی رضا مراد صحرایی، وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند، اظهار کرد: در این نشست موضوعات مهمی مانند؛ مشکلات کمبود نیروی انسانی، عدالت آموزشی، ثبت نام دانش آموزان، رتبه‌بندی معلمان، صندوق ذخیره فرهنگیان، تعیین تکلیف مدارس غیر دولتی و پرداخت مطالبات فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت که مسایل مطرح شده نشان از اهمیت و دغدغه‌های اعضای این کمیسیون برای اعتلا و موفقیت نظام تعلیم و تربیت کشور دارد. 

معاون حقوقی و امور مجلس با تشکر از رای مثبت اعضای کمیسیون به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: نقدهای مطرح شده نیز از سوی اعضای کمیسیون آموزش از روی دلسوزی و احساس مسیولیت است، لذا آموزش و پرورش اهتمام جدی برای رفع نقدها و چالش‌های نظام تعلیم و تربیت خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز