خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش مطرح کرد:

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۰۸۸

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از موافقت اعضای کمیسیون آموزش مجلس با برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا حاجی‌پور در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که به بررسی صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی رضامراد صحرایی، وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اختصاص داشت، گفت: در نشست امروز، اعضای کمیسیون پس از استماع سوابق مدیریتی و برنامه‌های رضامراد صحرایی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، دغدغه‌ها و مسائل حوزه آموزش و پرورش را از دیدگاه خود بیان کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه این نشست، به چالش‌ها، ضرورت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش اشاره و موضوعات مهمی همچون رتبه‌بندی معلمان، وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، تعیین تکلیف مدارس غیرانتفاعی و پرداخت مطالبات فرهنگیان بحث شد که رضامراد صحرایی به دغدغه‌ها و مسائل مطرح شده در نشست امروز پاسخ داد.

وی اضافه کرد: در نهایت اعضای کمیسیون پس از جمع بندی صورت گرفته از مباحث مطرح شده از سوی گزینه پیشنهادی، نسبت به صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های وی رأی دادند که اعضای کمیسیون با 53 درصد آرا با صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز