خبرگزاری کار ایران

منادی سفیدان در تشریح جلسه کمیسیون آموزش مجلس:

کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۸۳۶

رئیس کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور خبر داد و تاکید کرد: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در نشست امروز طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دستور کار مجلس قرار داشت که با حضور نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نشست امروز کلیات این طرح پس از بحث و بررسی با رأی موافق اعضا همراه شد و جزئیات آن در جلسات بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اینکه آرامش فکری داوطلبان مخدوش نشود، عمده تغییرات در جزئیات این طرح، مربوط به سال‌های آینده خواهد بود که البته این موضوع نیز به رأی نمایندگان عضو کمیسیون و به جلسات آینده بستگی دارد.

وی تاکید کرد: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع‌رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد و تغییرات اصلی در این طرح، برای آزمون سال‌های آینده اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز