خبرگزاری کار ایران

محمودی خطاب به رئیس جمهور:

آقای رئیسی آیا از صحت اطلاعات اقتصادی که به شما می‌رسد، اطمینان دارید؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۵۸

یک نمانیده مجلس خطاب به رویس جمهور گفت:آقای رئیسی آیا از صحت اطلاعات ارسالی اقتصادی که به شما می‌رسد، اطمینان دارید؟ آیا از وضعیت کمبود شدید آرد به ویژه در شهرهای مسافرخیز اطلاع دارید؟ از عدم تأمین دارو برای بیماران خاص و سرطانی مطلعید؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، سمیه محمودی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۷ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از این مجمع می‌خواهم نظر خود را در خصوص شفافیت قوای سه‌گانه هر چه سریعتر به صورت صریح و شفاف اعلام کند و اگر شفافیت خوب است بگویند و اگر بد است از رفتارهای عوامفریبانه با راه‌اندازی سامانه‌های مختلف دست برداشته شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: آقای رئیسی آیا از صحت اطلاعات ارسالی اقتصادی که به شما می‌رسد، اطمینان دارید؟ آیا از وضعیت کمبود شدید آرد به ویژه در شهرهای مسافرخیز اطلاع دارید؟ از عدم تأمین دارو برای بیماران خاص و سرطانی مطلعید؟ آیا از مشکلات مرغداران و افزایش قیمت مایحتاج مردم به دلیل عدم تعیین تکلیف وزارت جهاد کشاورزی خبر دارید؟ آیا از مشکلات بازنشستگان چیزی می دانید؟ آیا می‌دانید در یک سال گذشته بانک‌ها تسهیلاتی به مردم حتی با کارمزد بالا پرداخت نکرده‌اند و دو هزار درخواست تنها در حوزه انتخابیه بنده بی‌پاسخ مانده است.

وی ادامه داد: مردم بدانید سیاست دولت عدم پرداخت تسهیلات است و از این شرایط عذرخواه و شرمنده‌ام.

محمودی در تذکر پایانی خود با انتقاد از انتصابات صورت گرفته در استان اصفهان گفت: وضعیت مدیریتی در استان اصفهان به دلیل انتصابات بدون ضابطه و بر اساس روابط و سیاسی‌بازی بسیار ناامیدکننده است و این شرایط نیازمند ورود جدی رئیس جمهور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز