خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل عمویی:

فراکسیون انقلاب دوشنبه درباره ترکیب هیئت رئیسه اجلاسه چهارم رای‌گیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۷۹

سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان عضویت در هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم تا ساعت ۲۲ امشب می توانند در فراکسیون ثبت نام کنند و فراکسیون فردا در خصوص ترکیب هیئت رئیسه رای گیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی فردا (اول خردادماه) جهت انتخاب ترکیب هیئت رییسه اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و این انتخابات درون فراکسیونی به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی افزود: نمایندگانی که تمایل به حضور در انتخابات هیئت رییسه مجلس دارند می توانند تا ساعت ۲۲ امشب به صورت حضوری و یا سیستمی ثبت نام نمایند.

عمویی ادامه داد: فردا پس از جلسه علنی مجلس، از ساعت ۱۱ نیم مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس تشکیل جلسه خواهد داد و طبق اساسنامه، رای گیری انجام می شود. نتیجه آرا سه شنبه در صحن مجلس اعلام می شود؛ لازم به ذکر است  رای گیری برای انتخابات هیئت رییسه در فراکسیون به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اما در جلسه علنی مجلس با برگه رای انجام خواهد شد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس تصریح کرد:  البته از دیروز ثبت نام نامزدها در فراکسیون انقلاب آغاز شده و تاکید فراکسیون بر حفظ انسجام اعضا در انتخابات اجلاسیه چهارم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز