خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی با شایعه‌پراکنان علیه مجلس برخورد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱۸۸

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه هیچ یک از نمایندگان از وزیر و مقامی امتیاز و خودرویی دریافت نکرده است، گفت: از هیأت رئیسه و وزارت اطلاعات و همه دستگاه‌ها انتظار دارم با افرادی که شایعه‌پراکنی می‌کنند، برخورد کنند.

به گزارش ایلنا، سیدکریم حسینی در جلسه علنی امروز ۱۹ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته معلم گفت: از دولت و وزارت آموزش و پرورش انتظار داریم طرح رتبه‌بندی معلمان را با کمال دقت اجرایی و عملیاتی کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ملت بزرگ ایران اسلامی در روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وعملیات غرورآفرین بازی دراز که حضور گسترده و موثر داشتند، تشکر می‌کنم و از سپاه انقلاب اسلامی نیز که میزبان این  کار باعظمت بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: موضوعی که این روزها در سطح کشور مطرح است، دریافت خودرو توسط نمایندگان بوده که به صراحت عرض می‌کنم این موضوع یک شایعه است و هیچ نماینده‌ای، هیچ امتیاز از مقام و وزیری نگرفته است. همچنین از هیأت رئیسه و وزارت اطلاعات و همه دستگاه‌ها انتظار دارم با افرادی که شایعه‌پراکنی می‌کنند، برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز