خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

معلم، فرمانده سپاهِ مبارزه با جهل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۴۹

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی با بیان اینکه معلمان جانشین خدا در امر تعلیم و تربیت و وارثان پیامبران الهی هستند، گفت: معلمان سازندگان تمدن آینده هستند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم تجلیل از اساتید و معلمان نیروی پدافند هوایی ارتش که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: تجلیل از معلم، تجلیل از خدا و پیامبران الهی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه پیامبران الهی معلم همه ما هستند، افزود: معلمان جانشین خدا در امر تعلیم و تربیت و وارثان پیامبران الهی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاء (ع) است، گفت: خدا را شاکریم که چنین مکتبی داریم که این نکات ظریف را برای ما بیان می‌کند و هیچ مکتبی وجود ندارد که چنین نگاهی به معلمان داشته باشد.

وی با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما حق دارند، عنوان کرد: معلمان جایگاه بالایی نزد پروردگار دارند؛ زیرا معلم دشمنِ «دشمن انسان» یعنی جهل است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: معلم فرمانده سپاه مبارزه با جهل است؛ اگر معلم نباشد، جهل انسان‌ها را فراگرفته و جامعه را نابود می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: معلم فرماندهی مبارزه با جهل را عهده‌دار است و در صورت نبودِ معلم، انسان‌ها همه دارایی مادی و معنوی خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه بشر از عهده پرداخت مزد معلم برنمی‌آید، گفت: معلم کسی است که چشم به خدا دارد و هیچ چشمداشتی به غیر خدا ندارد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی معلمان را معماران و سازندگان تمدن آینده دانست و خاطرنشان کرد: اگر معلم نبود، آگاهی هم نبود، تمدن در نقطه صفر باقی می‌ماند و جهل همه جا را فرا می‌گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز