خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضائیه:

کارگزاران سه قوه باید به این موضوع اعتقاد داشته باشند که صاحب مردم نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۵۰۶

معاون اول قوه قضائیه گفت: کارگزاران سه قوه باید اعتقاد به این داشته باشیم که صاحب مردم نیستند بلکه خادم آنان هستیم و رضایتمندی آنان دغدغه همه ما مسئولین است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق صبح امروز چهاردهم اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه روسای کل دادگستری لرستان که در سالن اجلاس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان نشان از غیرت، شجاعت، مهمانوازی، صفا، صمیمت، نجابت و از خودگذشتگی دارد و مردم این دیار  در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم جوانان شجاع و نامدار، ایثار و خودگذشتگی خود را در تاریخ ثبت کردند و ما کارگزاران در قوه قضائیه و مجریه در برابر این چنین مردمی مسئولین سنگین برعهده داریم.

وی با بیان اینکه کارگزاران سه قوه  باید اعتقاد به این داشته باشیم که صاحب مردم نیستند بلکه خادم  آنان هستیم و رضایتمندی آنان دغدغه همه ما مسئولین است، افزود: برنامه‌ دادگستری‌های سراسر کشور ماموریت‌محور به سمت هدف‌محوری تغییر داده شده و منظور از هدف‌محوری اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است و باید با مردم چه خواهان و چه خوانده برخورد خوب و شایسته‌ای داشته باشیم و با آنان بلند صحبت نکنیم.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه یکی از مطالبات رهبری مبارزه با فساد در درون و برون دستگاه قضایی است، اظهار کرد: به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری قرارگاهی عملیاتی تشکیل دادیم و تاکنون ۲۱۰ بستر فسادزا در بیرون از دستگاه قضایی شناسایی شده و برای از بین بردن این بسترها باید با برنامه‌ریزی و سند پشتیبانی علمی پیش رویم.

مصدق مردم‌مداری را از برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضا برشمرد و با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های پرافتخار در وجوه مختلف از جمله اغتشاشات اخیر است، خاطرنشان کرد: این موضوع نشات گرفته از مدیریت توام با همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های نظامی، انتضامی، امنیتی و قضایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز