خبرگزاری کار ایران

مصدق در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مردم ما را انتخاب کردند تا خدمت کنیم / باید شاکر این نعمت باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۷۲

معاون اول قوه قضائیه گفت: در دوره تحول قوه قضائیه به رویکرد علمی توجه شده و از این رو از نقد و نظر حقوقدانان و جامعه علمی استقبال کرده و سعی داریم تمام فعالیت‌های انجام شده از پشتوانه علمی برخوردار باشد و اگر در جایی اشتباه کردیم حتما باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام محمد مصدق در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، گفت: شاهد این بودیم که مردم از روندی که در قوه قضائیه در پیش گرفته شده و اقدامات صورت گرفته طی سه سال اخیر رضایت داشته و منجر به خوش بینی آن‌ها نسبت به دستگاه قضا شده است.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد:  در حال حاضر نیز ریاست قوه قضائیه به فردی سپرده شده که 40 سال در نظام قضائی فعالیت کرده و از این رو نسبت به امور آگاه است.

این مقام قضائی کشور با اشاره به استفاده از برنامه‌های علمی مدون در قوه قضائیه اظهار کرد: در دوره تحول قوه قضائیه به رویکرد علمی توجه شده و از این رو از نقد و نظر حقوقدانان و جامعه علمی استقبال کرده و سعی داریم تمام فعالیت‌های انجام شده از پشتوانه علمی برخوردار باشد و اگر در جایی اشتباه کردیم حتما باید برطرف شود.

توجه ویژه به خدمت رسانی به مردم

وی عنوان کرد: خدمت به مردم از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت؛ چرا که مردم ما را انتخاب کرده‌اند تا به آن‌ها خدمت مرده و به امور آن‌ها رسیدگی کنیم و باید شاکر این نعمت باشیم.

مصدق بیان کرد: حجت الاسلام قدرتی در زمان خدمت در استان‌های مختلف عملکرد خوبی د اشته و لازم است از چهار سال خدمات در استان قزوین نیز تشکر کنیم و برای ادامه فعالیت در سمت معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه آرزوی موفقیت داریم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین نیز 25 سال در جایگاه‌های مختلف فعالیت داشته و امروز نیز برای این فرد در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز