خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خبر داد؛

حجت الاسلام خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۹۴

نمازجمعه این هفته تهران،در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نمازجمعه این هفته تهران، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه تهران، به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی  برگزار خواهد شد. 

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزّی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و دکتر رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش سخنران‌های پیش از خطبه نماز جمعه این هفته خواهند بود.

حجت‌الاسلام علی نوری با اشاره به معرفی کتاب"گلستان یازدهم" نوشته بهناز ضرابی زاده در بخش معرفی کتاب این هفته گفت: این کتاب که انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده است، خاطرات زهرا پناهی روا، همسر علی چیت سازیان از سرداران شهید استان همدان، یک عاشقانه آرام در دل جنگ را روایت می کند. این کتاب هرچند نشان‌دهنده ویژگی‌های یک شهید است، اما بیش از آن می‌توان وضعیت خانواده‌های شهرستانی در جنگ را دید. خانواده‌هایی که چند فرزند را به جبهه فرستاده‌اند و هیچ‌کدامشان بازنگشته‌اند و در عین ناراحتی و حزن، سعی دارند به آینده امیدوار باشند و راه شهیدانشان را ادامه دهند.

وی در پایان افزود: کتاب گلستان یازدهم از جمله کتب مزین به تقریظ مبارک حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می باشد.

در متن تقریظ معظم له آمده است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم این روایتی شورانگیز است از زندگی سراسر جهاد و اخلاصِ مردی که در عنفوان جوانی به مقام مردان الهی بزرگ نائل آمد، و هم در زمین و هم در ملأ اعلیٰ به عزّت رسید .. هنیئاً له. راوی -شریک زندگی کوتاه او- نیز صدق و صفا و اخلاص را در روایت معصومانه‌ی خود بروشنی نشان داده است. در این میان، قلم هنرمند و نگارش آکنده از ذوق و لطف نویسنده است که به این همه، جان داده است. آفرین بر هر دو بانو؛ راوی و نویسنده‌ی کتاب. کتاب «گلستان یازدهم» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه در معرض انتخاب علاقمندان می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز