خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست ستاد گرامیداشت هفته کارگر در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۶۳۸

جلسه ستاد اجرایی گرامیداشت هفته کارگر ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی و ادارات مرتبط در خانه کارگر همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان، دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان در این نشست با بیان اهمیت هفته مذکور در راستای تبیین منزلت کار و تکریم جامعه شریف کارگری، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم این هفته شد.

چنگیز اصلانی در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «مهار تورم ورشد تولید» افزود: خانه کارگر اعتقاد راسخی به تحقق اقتصاد مقاومتی مهار تورم و رشد تولید دارد و در این راستا تمام تلاش خود را خواهد کرد.

اصلانی بیان کرد: کارگران سربازان جبهه اقتصادی‌ هستند که باید صدای آنها شنیده شود و هفته کارگر بهترین زمان برای شنیدن صدای این قشر بزرگ است و معتقدیم باید حداقل‌های معیشتی برای کارگران تامین شود تا مشکلات اجتماعی کاهش یابد.

وی ادامه داد : پیگیری مطالبات کارگران از مجاری قانونی و رفع مشکلات این قشر بزرگترین تقدیر از این جامعه بزرگ در هفته کارگر است.

این فعال کارگری با اشاره به افزایش تورم در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ و در حمایت از کارگران افرود: شورایعالی کار می‌تواند در قالب بسته‌های معیشتی و غیرنقدی نسبت به ترمیم حقوق اقدام کند.

دبیر خانه کارگر استان همدان با ارائه گزارشی از برنامه‌های ستاد هفته کارگر سال ۱۴۰۲ استان همدان گفت: دیدار با ائمه جمعه و خانواده شهدا و جانباز کارگری، بازدید از واحدهای صنعتی موفق و مشکل‌دار، بزرگداشت مقام زن، تقدیر از کارگران و کارفرمایان نمونه و همچنین اجرای برنامه شاد در سالن فجر شهرداری همدان از برنامه‌های شاخص هفته کارگر بوده که امیدوارم با همکاری اعضای ستاد بتوانیم برنامه‌هایی درشان جامعه کارگری برگزار کنیم.

در این جلسه رؤسای کمیته‌ها و اعضای ستاد و نماینده ادارت مرتبط به بیان دیدگاه‌های خود و ارائه پیشنهادات جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به مهم‌ترین رویداد جامعه کارگری شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز