خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از زندان اوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۱۲

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همراه هیئتی از معاونان خود در بازداشتگاه اوین حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان، در خصوص مطالبات و در خواست‌های آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی جعفری در جریان بازدید  از بازداشتگاه اوین بیان کرد: سیاست و مقررات فضایی بر کاهش جمعیت کیفری زندان و تعیین تکلیف فوری در پرونده‌های آنان است و این امر به نحو مناسب در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران پس از وصول کیفرخواست در حال انجام و جریان است.

رئیس کل محاکم تهران، اضافه کرد: همانطور که مجرم مستحق مجازات است مستحق برخورداری از نهادهای ارفاقی پیش‌بینی شده در مقررات قانونی هم می‌باشد و در این راستا اقدامات موثری در اعمال نهادهای یاد شده انجام شده و می‌شود.

در راستای برنامه‌های قوه قضائیه و سیاست‌های تحولی محاکم تهران مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضایی مددجویان، بازدید دوره‌ای از زندان‌های تهران بزرگ، برنامه مدون و برنامه ریزی شده در محاکم تهران است که به صورت مستمر و زمان‌بندی شده توسط رئیس کل، معاونین قضایی ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضایی و قضات شعب دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران انجام می‌شود، تا درخواست‌های زندانیان بررسی و اعمال مقررات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز