خبرگزاری کار ایران

در دیدار امیر عظیمی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا مطرح شد؛

تسلیحات بومی و پیشرفته پدافند هوایی ارتش مظهر اقتدار و خودباوری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۵۲

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش با سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با بیان اینکه امروز اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح برهمگان آشکار شده است، اظهار داشت: پدافندهوایی ارتش با بهره‌گیری از تدابیر داهیانه و نیز رهنمودهای دلسوزانه  فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) تجهیزات پیشرفته و جدید بومی را تولید کرده که قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشورمان را بیش از پیش تقویت کرده است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در ادامه به نقش مردم در حمایت و پیشرفت همه جانبه از نظام اسلامی اشاره و تاکید کرد: به رغم تبلیغات گسترده و سرمایه‌گذاری سنگین دشمن برای ایجاد جنجال و آشوب در کشور، مردم با حضور پرشور در آیین‌ها و مناسبت‌های مختلف بویژه راهپیمایی روز جهانی قدس پایبندی و دلبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند. 

وی، افزود: پدافندهوایی با در اختیار داشتن تسلیحات بومی و پیشرفته که مظهر خودباوری، اقتدار و اعتماد به نفس جوانان این سرزمین است تمامی تهدیدات را در فراسوی مرزها رصد و شناسایی می‌کند تا در صورت ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به مرزهای هوایی کشورمان اقدامی کوبنده را انجام بدهد.

سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: به لطف اتحاد و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف خنثی شده است و امروز به برکت این انسجام، به دستاوردها و موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌‎ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد تضعیف فرهنگ جامعه ماهستند، ابراز داشت: همه باید با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمنان را شناسایی و با جهاد تبیین دستاوردهای ایران اسلامی را تشریح کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز