خبرگزاری کار ایران

آزادی‌خواه در موافقت با استیضاح وزارت صمت:

نمایندگان از رأی خود فیلم بگیرند و برای حوزه انتخابیه‌شان بفرستند/ ما جان می‌کَنیم قوانین را تصویب می‌کنیم، وزیر آئین‌نامه‌اش را تهیه نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۷۵

یک نماینده مجلس گفت: امروز آقای فاطمی‌امین را استیضاح می‌کنیم فردا هم اگر لازم شد برای کمک به کشور فرد دیگری را استیضاح می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احدآزادی خواه در جریان استیضاح سید رضا فاطمی و در موافقت با استیضاح گفت: آقای وزیر قرار بود ۱۹ آئین‌نامه در موعد مقرر تهیه کنید، نکردید. ما جان می‌کنیم اینجا قوانین تهیه می‌کنیم بعد وزیر آئین نامه‌اش را تهیه نمی‌کند آن وقت من بدبخت باید جواب دهم. 

این نماینده مجلس با بیان این‌که آقای وزیر در روز استیضاح تعهداتی داشتند، عنوان کرد: ایشان تعهداتی داشتند که انجام ندادند؛‌ یک عروس و داماد می‌خواهند یک یخچال بخرند با ۶۸ درصد تورم روبه رو هستند شما که می‌خواهید دو دو بدهید حضرت عباسی می‌توانی جواب حوزه انتخابیه خودتان را بدهید؟ ما فردا و پس‌فردا به حوزه انتخابیه باید برگردیم، می‌توانیم جواب مردم بدهیم؟

وی ادامه داد: آقای وزیر من به پرونده شخصی و خصوصی معاون شما کاری ندارم. گِل به سر من که کارخانه‌ها تعطیل شده‌اند. آیا ما ارتقاء کیفیت خودرو داشته‌ایم؟ آقای فاطمی امین شخص پاک دستی است اما توانایی مدیریت ندارد. 

آزادی خواه افزود: در مهر ۱۴۰۲ قیمت‌ها هزار و صد برابر شده است و قدرت خرید مردم در دوران شما نصف شده است. آقای فاطمی امین و آقای رئیس مگر ما قانون صنعت خودرو را ندادیم؟ بعضی از اقلام لوازم خانگی دو برابر شده است. 

وی بیان کرد: حضرت آقا فرمودند این همه سال‌ از بازار خودرو حمایت شد اما این صنعت نتوانست مردم را راضی کند. ما ماشین هم نگرفتیم. می‌گویند آقای فاطمی امین برود یک فرد ضعیف‌تر می‌آید این چه حرفی است؟ وزیر ضعیف پیشنهاد شود، رأی نمی‌دهیم. امروز آقای فاطمی امین را استیضاح می‌کنیم فردا هم لازم شد برای کمک به کشور فرد دیگر را استیضاح می‌کنیم.

آزادی خواه اظهار داشت: می‌گویند آقای فاطمی امین مقصر گرانی بازار خودرو نیست، این چه حرفی است؟ آقای فاطمی امین گرانی بازار خودرو و لوازم خانگی بر عهده کیست؟ از نمایندگان خواهش می‌کنیم از رأی خودشان با تلفن همراه‌شان فیلم بگیرند و برای حوزه انتخابیه خودشان بفرستند.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز