خبرگزاری کار ایران

رئیسی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان:

ادای دین ما به خوزستان نیاز به کاری تحولی در تراز این استان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۴۸۸

رئیس جمهور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان، ضمن قدردانی صمیمانه از استقبال و مهمان‌نوازی مردم استان تاکید کرد: خوزستان دین خود را به بهترین شکل به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده و امروز ادای دین به این استان نیاز به کار تحولی در تراز خوزستان دارد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان خوزستان، در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان، ضمن قدردانی صمیمانه از استقبال و مهمان‌نوازی مردم استان گفت: خوزستان دین خود را به بهترین شکل به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده و امروز ادای دین به این استان نیاز به کار تحولی در تراز خوزستان دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه بدون نگاه تحولی و جهادی امکان رفع همه مشکلات وجود ندارد، افزود: رفع مشکلات مردم نه یک آرمان دست‌نایافتنی بلکه امری شدنی است که با همت و تلاش مدیران حاضر در همین جلسه و جلسات مشابه و همراهی و همکاری مردم می‌توان آن را محقق کرد.

وی اظهار داشت: اگر چه برنامه و اعتبار و امکانات نیز برای پیشبرد امور و حل مشکلات لازم است، اما آنچه بیشترین سهم و تاثیر را در رفع مشکلات و به سامان رساندن اوضاع دارد، مدیریت صحیح با پشتوانه نگاه تحولی است. مدیریت شاید بیش از ۷۰ درصد در رفع مشکلات موثر است، به ویژه آنکه نگاه به مدیریت در نظام اسلامی با دیگر مکاتب متفاوت است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در نگاه اسلامی یک مدیر اول خود را محضر خدا پاسخگو می‌داند و سپس به ارباب رجوع و عموم شهروندان و بعد به سلسله مراتب مدیریتی و نظارتی تصریح کرد: بدانید همانگونه که ما عملکرد گذشتگان را ارزیابی و قضاوت می‌کنیم، آیندگان نیز عملکرد ما را قضاوت و ارزیابی خواهند کرد.

رئیسی به اهمیت توجه همه بخش‌های حاکمیت و به ویژه دولت به توصیه رهبر انقلاب اسلامی به هماهنگی، انسجام و همکاری میان بخش‌های مختلف اداره نظام خاطرنشان کرد: همه بخش‌های نظام و به ویژه همه اجزای دولت باید با یکدیگر و با بخش‌های دیگر حاکمیت هماهنگی و همکاری داشته باشند تا نتیجه عملکرد آنها آرامش، آسایش و زندگی خوب برای مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز