خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

۲۹ فروردین، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ‌ساز امام خمینی(ره) است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۰۲

امیر سرتیپ عباس فلاح گفت: ۲۹ فروردین ماه، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ‌ساز امام خمینی(ره) به این نیروی عظیم انقلابی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در آیین جشن سربازی نبض ماندگار مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان برگزار شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب، در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان ناآگاهان، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساس‌ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ‌ترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمام‌تر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمودند و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

وی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را منجر به ارتقا عزم ملی و سرافرازی و سربلندی کشور برشمرد و افزود: ۲۹ فروردین ماه، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام خمینی(ره) به این نیروی عظیم انقلابی، یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که جانانه و عاشقانه در راه تحقق آرمان های والا و انقلابی امام خود گام برداشتند تا با نثار جان خود، پیام انقلاب اسلامی ایران را به عنوان نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی تا دورترین کرانه‌های این کره خاکی ارسال کنند.

امیر سرتیپ فلاح با تأکید بر پیشقدم‌ بودن نیروی زمینی ارتش در تمامی عرصه‌ها اظهار کرد: امروز نیروی زمینی در تمام میدان‌ها حضور فعال دارد؛ از حضور در مرزهای کشور گرفته تا بحث مردم‌یاری‌ها در زلزله‌ها و سیل‌های مناطق مختلف، به گونه‌ای که بحمدالله همواره موجبات تحسین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را فراهم آورده است.

امیر سرتیپ فلاح با تأکید بر نقش سربازان در دفاع از حدود و ثغور مرزهای کشور تصریح کرد: سربازی در لغت به معنای باختن سر، جان‌فشانی کردن و تا پای جان در رزم ایستادن برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های کشور. سربازی به‌عنوان یک نهاد مدرن اجتماعی و رسمی در بالندگی کلان‌نهاد ملت مؤثر بوده است. چون این نهاد متکی بر دغدغه‌های امنیتی یک ملت شکل گرفته و همچنین با ایجاد انسجام ملی از طریق مناسک و سبک زندگی سربازی بر ملت‌سازی نیز مؤثر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز