خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دریادار سیاری به‌مناسبت درگذشت مادر سردار اشتری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۹۷۵

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی، درگذشت والده سردار سرتیپ حسین اشتری را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

برادر ارجمند، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
مشاور عالی محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی

سلامٌ علیکم

با ابراز تأسف و تألم فراوان، مصیبت وارده درگذشت «والده گرامیتان» را به جنابعالی و بیت مکرم تسلیت عرض می‌نمایم.

در وصف نیکویی‌های آن مادر گرانقدر همین بس که در دامان پر مهر و برکت خود، فرزندی برومند، انقلابی و ولایتمدار مانند آن برادر عزیز تربیت نمود که در زمره مجاهدان هشت سال دفاع مقدس و خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که علاوه‌بر اخلاق‌مداری و مردم‌داری، نقش‌آفرینی‌های ماندگاری ثبت کرده‌اید.

بی‌تردید این مجاهدت‌ها، ذخیره‌ای ارزشمند به‌عنوان باقیات الصالحات و صدقه جاریه‌ای است که روح بزرگ آن عفیفه پارسا از آن متنعم خواهد بود.

ضمن ابراز همدردی، در ایام ماه مبارک رمضان که خداوند رحمت بی‌منتهایش را بیش از پیش به بندگانش ارزانی می‌دارد، از درگاه ذات اقدس الهی برای آن مرحومه مغفوره، علوّ درجات و هم‌نشینی با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای جنابعالی و سایر بازماندگان، صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز