خبرگزاری کار ایران

قالیباف در نطق پیش از دستور:

شب‌های قدر هر تردیدی نسبت به باورهای دینی مردم ایران را از بین برد/ مردم ایران در روز قدس به طور ویژه و تاریخ ساز، خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۰۴

رئیس مجلس با بیان اینکه ایران اسلامی به پشتوانه ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است، گفت: مردم ایران اسلامی در روز قدس امسال به طور ویژه و تاریخ ساز، خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را به لرزه درآوردند.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف، در نشست علنی روز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ در نطق پیش ازدستور خود با بیان اینکه حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین و با شکوه ترین روزهای قدس سال‌های اخیر را رقم زد، گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت، امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه)، که بنیان‌گذار این راهپیمایی باشکوه بودند، هر ساله مایۀ دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: ملت ایران امسال به طور ویژه و تاریخ ساز، خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را در سراسر کشور از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک به لرزه درآوردند. ایران اسلامی، امروز به پشتوانه این ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.

وی ادامه داد: به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه، سلام و درود می‌فرستم و توفیقات روزافزون آنها را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

قالیباف یادآور شد: همچنین لازم است به شب‌های پر ارزش قدر اشاره کنم که دیدیم چگونه میلیون‌ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه‌های باشکوهی از دینداری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت به باورهای دینی مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینجانب برخود فرض می‌دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی، شکرگزار خداوند متعال باشم و از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم‌های لیالی قدر و برپایی خیمه عزای امیرالمومنین (ع) خاضعانه تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز