خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد:

یاس و ناامیدی بر صهیونیست‌ها و اقتدار و عزت در سراسر جهان اسلام حاکم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۹۱

ابوترابی فرد تاکید کرد: از هر زاویه که بنگریم امروزه یاس و ناامیدی بر صهیونیست‌ها حاکم است و در مقابل اقتدار و عزت و شور و امید به آینده در سراسر جهان اسلام و سرزمین‌های اشغالی و بین مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین حاکم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حسن ابوترابی فرد در راهپیمایی روز قدس با ارزیابی شرایط کنونی رژیم صهیونیستی که شاهد آشفتگی وضعیت داخلی آن هستیم و این مهم که آیا به زودی شاهد محو شدن صهیونیست‌ها از نقشه جهان خواهیم بود، گفت: برای آنکه شرایط امروز رژیم صهیونیستی را بتوانیم تحلیل کنیم کافیست مقایسه‌ای بین امروز و دو یا سه دهه قبل داشته باشیم. امروز صهیونیست‌ها از سوی لبنان، غزه و کرانه باختری مورد تهاجم قرار می گیرند و موشک باران می شوند و قدرت انجام هیچ گونه عکس العمل و موضع‌گیری بازدارنده‌ای را ندارند. در مقابل این مهم، سیل خروشان مردم فلسطین برای حضور در مسجدالاقصی را شاهد هستیم که صهیونیست‌ها با زشت ترین رفتار و خشونت‌آمیزترین حرکات اقدام می‌کنند و نمی‌توانند این حرکت عظیم ملت فلسطین را و این موج خروشان را باز دارند.

وی تصریح کرد: تمام این شواهد و علائم حکایت از آن دارد که این رژیم تنها به قدرت ارتش و نیروهای مسلح امید داشت و تکیه‌اش به سلاح بوده و امروز قدرت دفاعی رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آسمان رژیم صهیونیستی را از موشک‌های حزب الله و مقاومت اسلامی حفاظت کند.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: از هر زاویه که بنگریم امروزه یاس و ناامیدی بر صهیونیست‌ها حاکم است و در مقابل اقتدار و عزت و شور و امید به آینده در سراسر جهان اسلام و سرزمین‌های اشغالی و بین مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین حاکم شده است. قطعاً پیروزی قطعی قهرمانان فلسطین و نابودی صهیونیست‌ها نزدیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز