خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

راهیان نور در گام دوم انقلاب اسلامی بستر جهاد تبیین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۵۲

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: به لطف و عنایت الهی، راهیان نور، در گام دوم انقلاب اسلامی؛ بستری برای جهاد تبیین و جنگ جهاد روایت برای نسل جوان پیرامون درس‌ها و عبرت‌های هشت سال دفاع مقدس و آثار و برکات ارزشمند و هویت ساز آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بسیجی «مهدی امیریان» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در ابتدای مراسم روز ملی راهیان نور که امشب (شنبه) در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، پیام سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح را قرائت کرد.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

هشت سال دفاع مقدس، تابلوی گویا و زنده از جلوه‌های غرورآفرین و افتخارآمیز وحدت، استقامت و پایداری ملت ایران در برابر رژیم بعث و نظام سلطه و به معنای حقیقی کلمه، جنگ تمام اسلام با تمام کفر را به نمایش گذاشت.

دفاع حماسی ملت ایران از مرز‌های آبی و خاکی و بالاتر از آن مرز‌های دینی اعتقادی و انسانی؛ نشان از اوج وحدت ملی، حول محور امام مسلمین بود و معنای حقیقی «ما متحدیم» را در پرتو الگوی حکمرانی امت و امامت آشکار ساخت.

جنگ هشت ساله که به‌عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی و سلطه مجدد قدرت‌های استکباری علیه این سرزمین آغاز شده بود، نه‌تنها ذلت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب را در پی داشت، که معجزه‌گون، موجب شکوفایی و تبلور استعداد‌ها و گنجینه‌های عظیمی از اخلاص، غیرت، رشادت و ایثار در میان مرد و زن و پیر و جوان این مرز و بوم شد؛ آن گونه که امام (ره) این را فتح الفتوح انقلاب دانست.

امروز راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس، این یادگار ارجمند و نگین درخشان تاریخ دیروز، امروز و فردای ماست که بنیان سازه‌ی پرشکوه انقلاب اسلامی را در هماورد جنگ نرم، استحکام می‌بخشد.

به لطف و عنایت الهی، راهیان نور، در گام دوم انقلاب اسلامی؛ بستری برای جهاد تبیین و جنگ جهاد روایت برای نسل جوان پیرامون درس‌ها و عبرت‌های هشت سال دفاع مقدس و آثار و برکات ارزشمند و هویت ساز آن خواهد بود.

فناوری راهیان نور به مثابه حبل‌المتین دفاع مقدس باید برای همیشه پویا و زنده بماند و هدایت بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملل آزاده جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری آزادگان منطقه با الگوگیری از دوران دفاع مقدس، در مقابل آمریکا جنایتکار و اذنابش ایستاده و مشق مقاومت می‌نمایند.

۲۰ اسفند ماه روز ملی راهیان نور را گرامی می‌دارم و ضمن سلام و درود بر امام راحل، شهدا، ایثارگران و شخمهیددادگان گرانقدر راه حق، که با ایثار و ازخودگذشتگی، پیروزی را به ملت ایران هدیه و حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت نمودند، از همه خادمان، راویان و دست‌اندرکاران این رویداد ملی قدردانی می‌نمایم و سفری توام با صحت  و سلامت و عنایت خاص حضرت، ولی عصر (عج) را برای همه زائران و نقش‌آفرینیان راهیان نور از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز