خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

یک تروریسم بی‌سابقه علیه دولت و نظام در جریان است/ پول‌های عبری، عربی و غربی در مسیر تحریف و بمباران اهداف کشور قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۵۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دشمن در تروریسم رسانه‌ای تلاش در تطهیر دوره پهلوی دارد. ترورسیم رسانه‌ای یک شخصیت فاسد ظالم را به عنوان جوان سالم به ما معرفی می‌کند. پول‌های عبری، عربی و غربی در مسیر تحریف و بمباران اهداف کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: تبریک عرض می‌کنم عید نیمه شعبان و تولد منجی عالم بشریت را و خوشحالم که در این ایام پربرکت در مراسم جشنواره اختتامیه ابوذر حضور دارم.

وی افزود: نکته اول ادای دین و احترام به شخصیت انقلابی و بی‌نظیر جهان اسلام حضرت ابوذر غفاری است که نماد حق‌گویی و راست‌کرداری است و چه انتخاب مبارکی است که اهالی رسانه و روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اسلامی به چنین شخصیت بی‌نظیری در مرام انقلابی اقتدا کنند. این شخصیت بزرگ بهترین الگو برای جریان رسانه‌ای ما است با آن رابطه عمیق به پیامبر و امیرالمومنین در آن سال‌های سخت و در تبعید که ذره‌ای از ارادتش کم نشد. ما در حوزه رسانه‌ای در معرفی این شخصیت کم کار بودیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امروز در جنگ رسانه‌ای یک جنگ بزرگ و همه جانبه و جنگ ترکیبی هستیم. مهم‌ترین نکته‌ای که رهبری در مراسم تحلیف حضرت آیت‌الله رئیسی در حوزه مسائل فرهنگی، فرمودند این بود که به بازآرایی رسانه‌ای اشاره داشتند. آن حکیم فرزانه میدان سختی را در پیش روی خدمتگراران انقلاب اسلامی پیش‌بینی ‌کردند. ایشان پیش‌بینی می‌کردند جامعه انقلابی روزهای سختی را در مصاف رسانه‌ای با دشمن در پیش دارد. حالا یک تروریسم بی‌سابقه علیه دولت و نظام در جریان است.

وی تصریح کرد: یک روز در خیابان، یک روز در جنگ اقتصادی و امروز در عرصه جدید و فردا در عرصه‌های دیگر ما با دشمن یک جنگ همه جانبه داریم که از حوزه نظامی به حوزه روح و جان تغییر مکان پیدا کرده است. امروز دشمن تلاش می‌کند ملت ایران را نسبت به گذشته پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند. در برابر چنین شرایطی نظام فرهنگی و رسانه باید مواجهه خود را در خنثی‌سازی این راهبرد قرار دهد. نسل امروزی که در دانشگاه حضور دارند، متولد دهه ۸۰ هستند آن‌ها نه سیاهی زمان انقلاب، نه دوره پیروزی انقلاب، نه دوره جنگ و نه تمام اتفاقات چند وقت اخیر را دیده است. حالا دشمن در تروریسم رسانه‌ای تلاش در تطهیر دوره پهلوی دارد. ترورسیم رسانه‌ای یک شخصیت فاسد ظالم را به عنوان جوان سالم به ما معرفی می‌کند. پول‌های عبری و عربی و غربی در مسیر تحریف و بمباران اهداف کشور قرار گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مقوله پوشش یک موضوع است فرهنگ پوشش در ایران از پیش از اسلام عفیفانه است، اما فرهنگ پوشش غرب برهنگی است. بنابراین جشنوراه ابوذر و این محفل باید محل تربیتی برای روزنامه‌نگاران انقلابی برای مبارزه با تروریسم رسانه‌ای باشد. معتقدم ما نیاز داریم که کار اصلی ما تربیت نیروی انقلابی در تراز اتفاقات مهمی که پیش رو داریم باشد. من از بسیج رسانه تشکر می‌کنم از همه اهالی رسانه و خبرنگاران تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز