خبرگزاری کار ایران

کاظمی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه رسیدگی به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان/ برگزاری جلسه نوبت عصر با مسئولان دستگاه‌های امنیتی/ امیدواریم تا شب به جمع‌بندی برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۲۷

رئیس کارگروه کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از جلسه این کارگروه با دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با علام خبر تشکیل کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان در مجلس گفت: با توجه به دستور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی بنا شد ۴ کمیسیون تخصصی در مورد این مساله یعنی کمیسیون شوراها و امور داخلی، امنیت ملی و سیاست خارجی، بهداشت و درمان و  آموزش کارگروهی تشکیل دهند تا در واقع گروه حقیقت‌یابی از طرف مجلس این موضوع را بررسی کند.

رئیس کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان ادامه داد: خود کارگروه تشکیل شد امروز جلسه‌ای هم تشکیل دادیم و برای ساعت شش و نیم عصر از دستگاه‌های مختلف حوزه بهداشت و سلامت، امنیتی و انتظامی و مجموعه‌های مختلف دعوت کردیم که به مجلس بیایند تا بتوانیم گزارشی از آخرین وضعیت داشته باشیم امیدواریم بشود تا شب جمع‌بندی داشته باشیم.

علیرضا منادی‌سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی هم در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تشکیل کمیته‌ای مشترک میان ۴ کمیسیون برای بررسی مسئله مسمومیت‌سازی دانش‌آموزان را تایید کرد و گفت: مقرر شد کمیته مشترک میان ۴ کمیسیون که از سوی رئیس مجلس ماموریت یافتند تا مسئله مسمومیت‌سازی دانش آموزان را مورد بررسی قرار دهند، تشکیل شود.

وی ادامه داد: بر این اساس دو نماینده از کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان و امورداخلی و شوراها به همراه معاونین مربوطه به عنوان عضو این کمیته انتخاب شدند و ظهر امروز نیز جلسه میان آنها برگزار شد.

منادی تصریح کرد: قرار است این کمیته مسأله را رسیدگی و پیگیری کند و بعد از روشن شدن مسأله و دریافت گزارشات مربوطه گزارش نهایی به سمع و نظر مردم عزیز رسانده و به مردم گزارش دهیم.

بر این اساس،‌ از کمیسیون بهداشت و درمان خاتمی، ابراهیمی و شیخی، از کمیسیون آموزش و تحقیقات  متفکر آزاد و وحیدی، از کمیسیون شوراها آصفری و کاظمی و از کمیسیون امنیت ملی همتی و کریمی قدوسی عضو این کارگروه هستند.

بر اساس تصمیم اعضا کاظمی به عنوان رئیس، کریمی قدوسی نایب رئیس، وحیدی دبیر و شیخی به عنوان سخنگوی این کارگروه انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز