خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس شورای شهر تهران به مسمومیت دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۹۵

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اقدامات اخیر عوامل معاند در ایجاد مسمومیت‌های سریالی مدارس دختران در کشور از دستگاه‌های امنیتی خواست نسبت به ریشه‌یابی این تحرکات اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در جریان برگزاری یکصد و سی و سوم صحن علنی شورای شهر در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور در واکنش به اتفاقات اخیر در خصوص مسمومیت‌های سریالی مدارس دخترانه کشور خطاب به دستگاه‌های مسئول گفت: امیدواریم دستگاه‌های امنیتی، وزارت بهداشت و آموزش و پرورش ریشه‌یابی این تحرکات را استخراج و به مردم اعلام کنند و در این خصوص نگرانی‌هایی که برای والدین ایجاد شده است، سریع‌تر رفع شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که امیدواریم دستگاه‌های امنیتی، وزارت بهداشت و آموزش و پرورش نتیجه بررسی‌ها را زودتر اعلام کنند، عنوان کرد: در این زمینه نگرانی به وجود آمده و امید است با اعلام نتایج در این خصوص، کسانی که در داخل و به‌ویژه خارج از کشور به موضوع دامن می‌زنند، موجب نگرانی بیشتر مردم نشوند؛ البته اشک تمساح‌هایی که دیگران می‌ریزند بیشتر به لطیفه شبیه است. 

وی افزود: دولت‌ها و سفرای کشورهایی مثل انگلیس در جنگ جهانی اول ۱۰ میلیون نفر از ملت ما را به دلیل قحطی مصنوعی به کام مرگ کشاندند یا دولت آلمان که در دوران دفاع مقدس تامین‌کننده سلاح‌های شیمیایی رژیم بعث عراق بود و حتی اقدام به تاسیس کارخانه تولید سلاح شیمیایی در نزدیکی بغداد کردند و حالا با زدن نقابی، خود را دلسوز ما جا می‌زنند. دولت‌هایی که در چنین مواردی برای ما دلسوزی می‌کنند، خودشان ریشه و منشأ مشکلات برای دانش‌آموزان ما هستند. 

چمران ادامه داد: حالا این قدرت‌ها به دروغ به دنبال فریاد و دلسوزی برای دانش‌آموزان ما افتاده‌اند که این اظهارات برای ما ارزشی ندارد، اما برای دانش‌آموزانی که مسموم شدند، آرزوی سلامتی می‌کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که کسانی که برای دختران ما دلسوزی می‌کنند بدانند که در کشور ما، وزارت آموزش و پرورش و بنیاد برکت و دیگر نهادها مدرسه می‌سازند، خاطرنشان کرد: برخورد مسئولین ما با دختران این گونه است و صبحت‌هایی که مطرح می‌شود، بیشتر به جوک شبیه است. امیدواریم موضوع سریع‌تر ریشه‌یابی و از حوادث بعدی جلوگیری شود تا سمومی که در مدارس پخش می‌شود، مشکل‌ساز نشود.

چمران در ادامه با تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع)، به گرامیداشت ۱۵ اسفند، روز درختکاری پرداخت و گفت: امیدواریم برنامه‌های خوبی در این روز انجام شود و درختکاری‌هایی در شهر و در کمربند سبز شهر اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز