خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران:

پارکینگ الغدیر در خیابان شمیران نو رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۳۷۸

دادستان عمومی و انقلاب تهران، گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و رفع تصرف از املاک شهرداری ها، ملک موسوم به پارکینگ الغدیر در خیابان شمیران نو، به مساحت بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی، با اعلام رفع تصرف از پارکینگ الغدیر، اظهار کرد:در راستای حفظ حقوق عامه و رفع تصرف از املاک شهرداری ها، ملک موسوم به پارکینگ الغدیر در خیابان شمیران نو، به مساحت بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

وی افزود: شهرداری منطقه ۴ درخواست تخلیه این ملک را داشت که با دعوت متصرف و بررسی مدارک و مستندات وی، اخطار تخلیه ظرف یک هفته صادر شد تا متصرف به قید فوریت اقدام کند.

وی با اشاره به لایحه مستثنی شدن شهرداری‌ها از قانون مالک و مستأجر گفت: متصرف با پارک خودرو‌های توقیفی و اسقاطی از تخلیه ملک خودداری و با جعل و استفاده از اسناد مجعول سعی در ادامه تصرف داشته که نهایتاً با توجه به عدم احراز مالکیت مدعی و نظریه کارشناس رسمی دادگستری، ملک تخلیه و با همکاری عوامل انتظامی تحویل شهرداری شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، همچنین اظهار کرد: برای متصرف در خصوص جعل اسناد، در شعبه اول بازپرسی پرونده کیفری تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز