خبرگزاری کار ایران

قالیباف در پاسخ به تذکر زنگنه درباره تشکیل کمیته هماهنگی ارز:

مسئولیت جمع‌بندی جلسه غیرعلنی روز گذشته برعهده دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۴۴

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تربت حیدریه درباره ضرورت تشکیل کمیته هماهنگی ارز بنابر تصمیم نشست غیرعلنی روز گذشته مجلس گفت: مسئولیت جمع‌بندی جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز به عهده دولت است.

به گزارش ایلنا، محسن زنگنه در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه ۷ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، به موضوع نشست غیرعلنی روز گذشته مجلس اشاره کرد و گفت: بر اساس جمع‌بندی نشست غیرعلنی روز گذشته مجلس قرار شد کمیته هماهنگی ارز تشکیل داده شود، رسانه‌ها نیز به این موضوع پرداختند بنابراین اگر قرار است اتفاقی در حوزه ارز بیافتد با توجه به طرح چندباره این موضوع در رسانه‌ها از جمله رسانه ملی، هیأت رئیسه تصمیم لازم را اتخاذ کند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر زنگنه گفت: مسئولیت جمع‌بندی جلسه غیرعلنی روز گذشته برعهده دولت است، در این رابطه دولت پیشنهادی داشت، که ما پیشنهاد دولت را قبول داشتیم. بنابر این اگر به مشورت ما نیاز دارد، حاضریم که آن کمک، را انجام دهیم لذا منتظریم تا در صورت نیاز این کار را انجام دهیم. مسئولیت اجرا و کار بر عهده دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز