خبرگزاری کار ایران

قالیباف در پاسخ به تذکر پورابراهیمی:

اقدامات مرتبط با بازار ارز منطبق با احکام دائمی و قانون بودجه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۱۷۶

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم کرمان و راور در زمینه ثبات سیاست های ارزی در کشور گفت: حتما موضوع برگزاری جلسه در مجلس درخصوص موضوع ارز دنبال خواهد شد، چرا که این موضوع مهم و اساسی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری درخصوص نابسامانی در حوزه ارز از مجلس شورای اسلامی خواست به این موضوع ورود جدی داشته باشد و گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی تواند مشکلات را برطرف کند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: حتما دوستان و نمایندگان به خاطر دارند در نشست سه شنبه های نظارتی مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی در چند هفته قبل و در پیک قبلی مربوط به افزایش قیمت ارز، موضوع ارز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در آن جلسه یک جمع بندی انجام شد، اما متاسفانه همان طور که اشاره شد، نه در احکام دائمی و نه در قانون بودجه اتفاقی منطبق با قانون در رابطه با ارز پیش نرفته و این اشکال وارد است و امروز هم یک جلسه در این زمینه انجام خواهد شد و بنده هم در این جلسه حاضر خواهم بود و مباحث را منتقل خواهم کرد.

رئیس قوه مقننه کشورمان ادامه داد: حتما موضوع برگزاری جلسه در مجلس درخصوص موضوع ارز دنبال خواهد شد، چرا که این موضوع مهم و اساسی است.

قالیباف ادامه داد: خدمت دوستان و مردم عزیز می گویم واقعا اگر ما از مسیر درست و صحیح این کار را انجام دهیم حتما بازار ارز در کشور به ثبات می رسد و ما در این موضوع هیچ شکی نداریم. ان شاالله که با همکاری دولت و مجلس در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز