خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی در کنگره‌ حزب مردم‌سالاری:

اقتصاد منبع اصلی تزریق انرژی به پیکر جامعه است/ به بهانه «بانیان وضع موجود» نخبگان از عرصه سیاسی کشور کنار گذاشته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۳۷

محسنی بندپی در کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: رئیس دولت گفتند در حوزه اقتصادی تمام اقتصاددانان با معدل ۲۰ را به خط خواهند گرفت اما تا به امروز این مسئله منجر به نتیجه نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم بیست و یکمین کنگره حزب مردم‌سالاری با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل این حزب، محمود صادقی، علی باقری، احمد مازنی، فاضل میبدی و انوشیروان محسنی‌ بندپی صبح امروز برگزار شد.

محسنی بندپی در این نشست طی سخنانی عنوان کرد: عزت همه ملت‌ها در قدرت اقتصادی و حفظ ارزش‌های انسانی است امروز ارزش اقتصادی در چه مرحله‌ای قرار دارد و ارزش‌های کرامت انسانی در چه مسیری قرار دارد. اقتصاد منبع اصلی تزریق انرژی به پیکر جامعه است.

محسنی بندپی افزود: رئیس محترم دولت سیزدهم در بدو‌ کار دو‌خط قرمز معرفی کرد تقویت پول ملی و کاهش نرخ توروم خواهد بود در آمار اعلام شده تورم ۴۸ درصد اعلام شده و در قدرت پول ملی همان‌طور که مشاهده می‌شود، روز به روز در آزمون خطا هستیم یک روز مبادلات ارزی روسیه کپی می‌کاریم و روز دیگر با ارائه کارت ملی باید ارز خریداری کرد. رئیس دولت گفتند در حوزه اقتصادی تمام اقتصاددانان با معدل ۲۰ را به خط خواهند گرفت اما تا به امروز این مسئله منجر به نتیجه نشد.

وی تصریح کرد: در حوزه سیاسی هم برجام بزرگترین دستاورد سیاسی کشور است و تکرار پذیر هم نیست. یک روز بزرگی هم گفت می‌توانستیم برجام را در اسفند سال ۹۹ احیا کنیم اما نگذاشتند و حالا ۱۸ ماه سرنوشت اقتصادی مردم را به آن گره زدیم. در موارد دیگر شاهد تسویه حساب سیاسی با کلید واژه بانیان وضع موجود هستیم که باعث شده تا بسیاری از نخبگان و چهره‌های مطرح سیاسی از چرخه سیاسی کشور کنار گذاشته شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز