خبرگزاری کار ایران

پیام امیرعبداللهیان به مراسم تشییع سفیر سابق فلسطین در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۷۶

حسین امیرعبداللهیان در پیامی که توسط سخنگوی وزارت خارجه در مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر پیشین فلسطین در تهران قرائت شد یاد و خاطره این مجاهد انقلابی فلسطینی را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، متن پیام وزیر امور خارجه کشورمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تأثر خبر درگذشت جناب آقای صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم.

درگذشت این دیپلمات مجاهد و انقلابی را به خانواده محترم آن مرحوم بویژه سرکار خانم سلام الزواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و همچنین ملت مقاوم و مجاهد فلسطین تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی مسئلت دارم.

مرحوم الزواوی در طول سالهای طولانی مبارزه با دشمن صهیونیستی و همچنین چند دهه فعالیت دیپلماتیک در جمهوری اسلامی ایران، همواره در مسیر مبارزه برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، زنده نگاه داشتن آرمان والای فلسطین و دفاع از قدس شریف تلاش و مجاهدت نمود.

امیدوارم در آینده نزدیک، شاهد به ثمر نشستن چند دهه تلاش و مجاهدت مردمان مقاوم فلسطین از جمله مرحوم صلاح الزواوی با آزادی کامل این سرزمین مقدس از چنگال اشغالگران صهیونیست و تشکیل دولت مستقل و یکپارچه فلسطینی به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین باشیم.

روحش شاد و یادش گرامی باد

حسین امیر عبداللهیان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز