خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه به ایلنا خبر داد؛

دلایل موکول شدن جلسه ارزی دولت و مجلس به روز شنبه/ درخواست ۵۰ نماینده برای دعوت از رئیس‌جمهور در این جلسه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۷۴

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جلسه مجلس و دولت درخصوص نوسانات ارزی به شنبه ۶ اسفند موکول شد.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص لغو جلسه امروز میان مجلس و دولت درباره نوسانات ارز گفت: همانطور که روز گذشته از سوی رییس مجلس اعلام شد، قرار بود امروز در مجلس جلسه‌ای با حضور آقایان مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رییس کل بانک مرکزی برگزار شود.

وی ادامه داد: اما از آنجا که صبح امروز جلسه هیات دولت برقرار بود، عملاً آقای مخبر قادر به حضور در این جلسه نبود، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: برگزاری این جلسه به صبح روز شنبه ۶ اسفند که موعد آغاز بررسی بودجه است، موکول شد، بدین صورت که ابتدا این جلسه برگزار می‌شود و سپس بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در صحن علنی مجلس آغاز خواهد شد.

کوچکی‌نژاد همچنین از نامه بیش از ۵۰ نماینده به رئیس مجلس مبنی بر دعوت از رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه صبح شنبه در خصوص نوسانات ارزی اخیر و اثراتی که بر زندگی مردم دارد و نگرانی‌هایی که ایجاد کرده است، خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز