خبرگزاری کار ایران

متفکرآزاد در صحن مجلس:

مصوبه کمیسیون آموزش در خصوص تدریس زبان مادری در دستورکار صحن قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۹۰۷

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تبریک روز زبان مادری، گفت: انتظار می رود مصوبه این کمیسیون درباره تدریس زبان مادری و اصل ۱۵ قانون اساسی پس از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دستورکار مجلس قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز زبان مادری، از هیات رئیسه مجلس خواست تا مصوبه کمیسیون آموزش در این زمینه را که در انتظار بررسی در نوبت صحن است در دستورکار قرار دهد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود پس از بررسی بودجه مصوبه کمیسیون آموزش که در راستای اصل ۱۵ قانون اساسی بوده در صحن علنی بررسی شود تا قدمی در این زمینه برداشته باشیم.

همچنین صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز زبان مادری از کمیسیون آموزش بابت تدوین طرحی در این خصوص تشکر و اظهار امیدواری کرد که این طرح پس از عید نوروز در دستورکار مجلس قرار گیرد.

سید سلمان ذاکر نیز در این خصوص با بیان اینکه ۴۵ امضا برای در اولویت قرار گرفتن طرح حمایت از زبان مادری در مقاطع تحصیلی مختلف جمع آوری شده است، گفت: لازم است برای حفاظت از زبان مادری این طرح در اولویت قرار داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز