خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

هجمه‌های دشمنان با هدف القای ناکارآمدی نظام انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۱۹

امیر سرتیپ شرفی با تاکید بر این که دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی به وضوح نمایان است، خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران، باوجود هجمه‌های همه‌جانبه استکبار جهانی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در اعماق قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای گرفته و هرروز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه ستاد این نیرو، با اشاره به دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف گفت: امروز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران، بررسی آمارها نشان دهنده قرارگیری در مسیر پیشرفت و جهش در حوزه‌های مختلف در مقایسه با قبل از انقلاب است.

وی با بیان این که هدف از هجمه‌های دشمنان القای ناکارآمدی نظام میان مردم است، اظهار کرد: برخلاف تبلیغات دشمنان ، انقلاب اسلامی ایران با وجود موانع و امکانات محدود دستاوردهای چشمگیر و شگرفی در عرصه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، فناوری، نظامی و امنیتی، بهداشت و درمان به دست آورده و در بسیاری از این حوزه‌ها جایگاه رفیعی را در منطقه و جهان کسب کرده است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در پایان با تاکید بر این که دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب در عرصه داخلی و بین‌المللی به وضوح نمایان است، خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم هجمه‌های همه‌جانبه استکبار جهانی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در اعماق قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای گرفته و هرروز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز