خبرگزاری کار ایران

تقوی در تذکر شفاهی:

دولت‌های غربی از تلاش مذبوحانه و شیطانی علیه جمهوری اسلامی دست بردارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۸۲۲

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سفر احتمالی گروسی به ایران گفت: بهتر است وی در نقش همان مدیرکل آژانس به ایران سفر کند، نه وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی.

به گزارش ایلنا، سیدرضا تقوی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تسلیت رحلت عقیله بنی هاشم و تبریک عفو حکیمانه و پدرانه رهبری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر که شادی این روزها را دوچندان کرد، گفت: بر اساس سخنان جامع رهبر معظم انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، لازم است هیأت رئیسه مجلس بخش‌های مربوط به خود را در این خصوص پیگیری کند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بازنگری لایحه بودجه، بهره‌وری بهینه آب، گاز و برق و همچنین میزان مدت ساعت اداری کارمندان از جمله این موارد است و مجلس با وضع و اصلاح قانون می‌تواند به اصلاح ساختار اداری کمک کند.

وی در ادامه با هشدار به دولت‌های غربی که به صورت علنی وارد مسائل داخلی ایران شده و دست آنها به خون آلوده است، عنوان کرد: آنها باید دست از تلاش‌های مذبوحانه و شیطانی خود بردارند.

تقوی ادامه داد: آنها امید به روی کار آمدن دولتی غرب‌گرا داشتند اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم ناامید شده و دیوانه‌وار پا روی قوانین بین‌ المللی گذاشتند لذا باید به آنها گفت که دیگر هیچ‌گاه غرب‌گرایا در جمهوری اسلامی روی کار نخواهند آمد.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در پایان با اشاره به سفری گروسی به زودی به ایران خواهد داشت، خاطر نشان کرد: بهتر است شما در نقش همان مدیرکل آژانس به ایران سفر کنید، نه یکی از وزرای رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نتانیاهوی جلاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز