خبرگزاری کار ایران

اژه‌ای:

باید در عمل ثابت کنیم عزت و کرامت مردم را بیش از گذشته حفظ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۵۵۵

رییس قوه قضاییه گفت: باید در عمل ثابت کنیم که نظام جمهوری اسلامی با توجه به تجربیاتی که آموخته دنیا و آخرت، امنیت و سلامت و عزت و کرامت مردم را بیش از گذشته حفظ می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای در مراسم تجدید میثاق رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل (ره) ادامه داد: از روح امام و شهدا مدد می‌طلبیم و از مردم و صاحب‌نظران و خیرخواهان کمک می گیریم تا در جهت تعالی کشور در تمام ابعاد موفق باشیم.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: امام بزرگوار نسبت به چند چیز تکیه داشتند؛ اول تعبد نسبت به احکام اسلامی بود، در عمل نشان دادند می‌توان دنیا و آخرت مردم، رفاه، امنیت، صلح، رفاقت و آزادی را برای همگان ایجاد کرد.

وی افزود: امام (ره) دنبال این بودند که صلح، آزادی، استقلال، کرامت، آرامش و تامین دین و دنیای همه را با احکام نورانی اسلام تامین کنند.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: امام (ره) به همه سفارش کردند که باید در این مسیر حرکت کنیم. برای تحقق این امر می‌فرمودند اگر می‌خواهید پیروز شوید وحدت کلمه و وحدت در جامعه داشته باشید. نسبت به وحدت بیش از بسیاری از موارد تکیه داشتند. برای مردم خالصانه و در جهت رضای خدا تلاش کردن؛ تکیه دوم ایشان بود. برای خودشان از این دنیا هیچ چیزی به غیر از خدمت نخواستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز