خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فجر امروز اعلام می‌شود/ سالن‌های جشنواره تئاتر مملو از جمعیت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۶۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین وضعیت جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد و گفت: تعداد بسیاری از فیلم‌های راه پیدا کرده به بخش مسابقه با شعار جشنواره در یک راستا بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد مهدی اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: امروز دبیر جشنواره اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش داوری و مسابقه و جدول زمانبندی پخش آنها را اعلام خواهد کرد. کار داوری در بحش هیات انتخاب به اتمام رسیده و از هفته آینده نمایش فیلم‌های جشنواره فجر آغاز خواهد شد.

وی افزود: جشنواره تئاترمان آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی هم روبرو بوده است، تقریبا سالن‌ها مملو از جمعیت است ان‌شاالله این جشنواره تا ۱۲ بهمن به پایان می‌رسد و پخش فیلم‌های جشنوار هم از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.

اسماعیلی در مورد تغییرات جشنواره امسال نسبت به سال‌های قبل عنوان کرد: تعداد بسیاری از فیلم‌های راه پیدا کرده به بخش مسابقه با شعار جشنواره در یک راستا بود که آن ایجاد همدلی وفاق، شور و نشاط در جامعه و دیدن همه بخش‌های ایران عزیز است. تقریبا فیلم‌ها در گونه‌هایی که به جشنواره آمده یک جامعیت خوب دارد و دوستانم در هیات انتخاب به این مسائل توجه کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت برگزاری کنسرت‌ها هم گفت: کنسرت‌ها از هفته‌های قبل شروع شده در همین هفته هم چند اجرا داریم. ان‌شاءالله طی بهمن ماه تا قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر که ۲۸ بهمن خواهد بود، بسیاری اجراهای عمومی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز