خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار کاویانی مطرح کرد؛

دشمن در پی کمرنگ نشان دادن توانمندی‌های کشور است/ نقش مهم رسانه در خنثی سازی نقشه دشمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۹۱۳

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن بدنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کمرنگ نشان دادن توانمندی های کشور است که رسانه‌ها و فضای مجازی با نقش مهم و اثرگذار خود می‌تواند نقشه دشمنان را در اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی خنثی کند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش معاونان و مسولان اداره عقیدتی سیاسی  این نیرو، با اشاره به نقش مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: امروز مدیریت رسانه  و افکار عمومی با توجه به هجمه‌های معاندین بسیار دشوار است و این مسئله اهمیت عقیدتی سیاسی را در نشان دادن توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نمایان می‌کند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن بدنبال برجسته کردن نقاط ضعف و کمرنگ نشان دادن  نوانمندی های کشور است که رسانه‌ها و فضای مجازی می‌تواند نقشه دشمنان را در اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی، خنثی و نقش بر آب کند. ما اکنون در میادین مختلف مشغول جنگ با دشمنان  ایران اسلامی هستیم ، جنگ دیپلماسی ، جنگ رسانه‌ای و جنگ اقتصادی محورهای اصلی مبارزه با ایران اسلامی است .

 دریادار کاویانی در ادامه با اشاره به اقدامات نیروی دریایی ارتش در توسعه سواحل مکران، گفت:  امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) توسعه سواحل مکران با محوریت نیروی دریایی ارتش در حال انجام است که این امر باعث پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز