خبرگزاری کار ایران

در سفر هیات بلندپایه ایرانی؛

همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۳۰

در سفر هیأت بلندپایه اقتصادی ایران به امارات به ریاست معاون وزیر امور خارجه، ضمن بررسی روند همکاری‌ها، درباره حمل و نقل، ترانزیت کالا، کریدور شمال - جنوب، حمل و نقل ترکیبی، نفت، گاز و پتروشیمی گفت‌و‌گو شد.

به گزارش ایلنا، هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به ریاست مهدی صفری، معاون وزیر امور خارجه امروز نشست مشترکی را با بخش‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری امارات عربی متحده به ریاست معاون اقتصادی وزارت امور خارجه امارات برگزار کرد.

هیأت اقتصادی ایران شامل مسئولانی از بخش مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی مناطق آزاد و گردشگری است. در جریان نشست مشترک روند همکاری‌های موجود بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و بر راه‌های توسعه همه جانبه همکاری در جهت افزایش مبادلات تجاری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری بین دو کشور تاکید شد.

در این نشست اقتصادی تیم‌های تخصصی دو کشور به صورت دوجانبه درخصوص موضوعات مربوط به حمل و نقل، ترانزیت کالا، کریدور شمال - جنوب، حمل و نقل ترکیبی، نفت، گاز و پتروشیمی گفت‌و‌گو کردند. 

شایان ذکر است این اولین نشست مشترک بین مسئولان بلندپایه دو کشور در همه زمینه‌ها طی سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز