خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران:

همه باید برای یک ۲۲ بهمن باشکوه و دشمن‌شکن آماده شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۴۴

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: از ایده پردازان با استعداد و با انگیزه در خصوص دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن درخواست داریم که پای کار بیایند و کمیته فضا سازی و تزئینات شهری با فراخوان در این زمینه کار کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه ۲۱ دی ماه در جلسه کمیته فضا سازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین که در سالن جلسات ویژه شهردار ورامین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته فضا سازی و تزئینات شهری شهرستان ورامین همیشه در کنار ستاد دهه فجر قرار داشته است و امسال دهه فجر با توجه به هجمه های دشمنان تیر خلاصی به قلب دشمن است ؛ زیرا آنها بر روی این روز سرمایه گذاری ویژه ای کرده اند و همه باید برای یک ۲۲ بهمن باشکوه و دشمن شکن آماده شویم. 

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: برای دهه فجر و روز ۲۲ بهمن ایده های جذاب یک نیاز جدی است و لازم است ایده پردازان با استعداد و با انگیزه در این خصوص پای کار بیایند و کمیته فضا سازی و تزئینات شهری با فراخوان در این زمینه کار کند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مجموعه شهرداری و سایر ادارات خواست با همدلی و هم افزایی جهت ایجاد جلوه های بصری و ویژه برنامه ریزی داشته باشند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با مهم خواندن فریضه جهاد تبیین در گنجاندن تزئینات شهری گفت: دشمنان با ایجاد فضای یاس و ناامیدی سعی در ناکارآمدی نظام اسلامی را دارند و لازم است با ایجاد فضای تبیینی در جهت دستاوردهای چهل و چهار ساله نظام اسلامی بتوانیم توطئه های صورت گرفته را خنثی نماییم.

لازم به ذکر است در این جلسه اعلام آمادگی شهردار و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در طراحی و اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر خصوصا بحث فضا سازی و تزئینات شهری مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز